Sen träning och omelett

Godaste omeletten på bara äggvita, kalkonbacon, broccoli och paprika! Och en skiva vattenmelon till det vilket förde mig direkt till mathimlen! Imorgon ska jag göra sallad på rökt skinka, räkor, fullkornspasta och en massa grönsaker, snabbmat när den är som bäst eller?


Dagen i övrigt har varit bra bra braa med sol och ganska glada pojkar under kvällen. Esse råkade kissa på "Mys" som trasan heter vilket medförde stor dramatik i vårt lilla hus. Kanske måste jag dela den i flera så jag har reserver när olyckor som dessa inträffar. Han var utom sig av sorg och grät krokodiltårar innan läggdags.






Nyhetens behag. Var tvungen att köpa mig en burk, men jag vet inte hur jag ska använda den eftersom den inte stämmer in i mitt kostschema.. men den är ju fin att titta på i kylskåpet och kanske gör sig bra med lite kvarg direkt direkt efter ett tungt styrkepass någon dag. Ursäkta detta matinlägg.




Tar kraft av min goda vän Elin och hoppas att jag står löparklädd utanför dörren i ottan imorgonbitti. Alltså jag har blivit snooze-galen!

Godnatt på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0