Maj 8

Har haft en minisovmorgon eftersom markus inte börjar jobba förrän i eftermiddag. Barnen sover fortfarande och jag äter frukost en timma senare. Inbillade mig först att jag skulle orka ut på en tidig löptur, men det var bara att glömma. Gick till sängs sent eftersom vi låg och såg film i soffan (okej, jag sov).

Igår var jag på gymmet. Sjukt ofokuserad och trött, don't know why? Att jag var trött beror förmodligen på ja, jag är i dålig form! men också det blev för långt mellan måltiderna, vilket resulterade i att jag fick ett blodsockerfall när jag kom hem och ville äta allt! Åt i alla fall middag och ja, en näve chips! Damn! Där ser man vikten av att hålla mattider för att undvika svajigt blodsocker och chipsfällor.

Matlagningsdag idag och jag vet inte alls vad det kommer att resultera i. Har inga som helst planer. Ska i alla fall börja med att blåsa håret och avverka ett par timmar på jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0