Lugna lördag

Äter lunch, rester från gårdagens middag; flygande jacob. Använde mig faktiskt av lite hackad kalkonbacon istället för skinka och det var mycket salt & gott.

 Har precis kommit torkat svetten efter mitt första träningspass efter förkylningen. 6,5 km lugn löpning och därefter ett intensivt pass med workouttrainer, mycket nöjd!

Bild


Trodde kroppen skulle kännas mycket tröttare och att andningen skulle vara tyngre, men det gick bra. Dock hade jag klätt mig för varmt. Springer i min nya jacka från craft (vet inte exakt vad modellen heter) men jag inbillar mig att den andas dåligt? Och jag svettas och avlider nästan. Som att vara i ett växthus. Nu ska jag gå och duscha av mig svetten och fortsätta njuta av denna härliga lugna lördag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0