Lidl

Mamma kommer snart med kvargleverans från Övik. Lidl har billigt kvarg i förpackning om 500 g, ganska stabbig men man får röra ut med lite vatten. Icas egna kvarg är det bästa tycker jag, men kostar dubbelt så mycket.

Känner redan sötsuget från hell. Jag har verkligen hamnat i ett sockerträsk utan dess like. Inte blir det bättre heller av att det är "fikamys" och "banana cream pie" all over the place! Biiita ihop! Skillnaden mellan förra året och nu är att jag var lite mer fokuserad och i lite bättre form i starten, men jag har ju faktiskt tänkt att ta mig igenom vätternrundan med Evelyn så det är nog bara att piska sig upp ur sängen/soffan hädanefter för att ha en chans att klara det överhuvudtaget.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe tillsammans med min fina sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0