Free

Vad skådar mitt öga? Snö på gräsmattan! Meen. Jag som vill att våren ska komma med värme nu! Igår när jag var ute på en powerwalk sken visserligen solen men det blåste kallt, så näsan rinner fortfarande och halsen stramar. What to do? Vänta.

Älskar mornarna när jag tar mig upp i tid så jag kan sitta en liten liten stund och vakna samt äta frukost i lugn och ro innan småvildingarna kräver sitt. Ska förbereda dagens mellanmål till jobbet, gör dubbel sats smoothie, går snabbt att få i sig och smakar gott om man har i en liten banan. Hade en riktigt bra dag igår och kände mig pigg och kry (bortsett från den lillalilla förkylningen) hela dagen tack vare att jag lyckades hålla kosttiderna samt dricka mycket vatten.

Dagens lunch blir en röra på kallrökt lax, räkor, rödlök ,kvarg, dill & citron tillsammans med en liten kokt (kall) potatis och grönsallad. Det kan vara en idé att försöka variera maten liten eftersom man trots allt ska känna glädje när man sätter sig vid matbordet. Att äta ugnsbakad kycklingfilé och bulgur en hel månad är ingen hit kan jag lova, så till middag blir det Evelyns Flygande Jacob med kyckling (såklart), rökt skinka, kvarg, chilisås toppat med banan och några nötter. Lite råris till.



Skönt skönt skönt att det är fredag!



Wmns Nike Free 3.0 V3 Nike Svart/Vit/Turkos



Bild: Sportamore

Nike Free. Ja, Per du hade rätt, hur snygga? Inte som löparsko utan som en promenadsko liksom. Dessutom på rea. Men, jag och Wille åker upp i luften och ner till Stockholm på torsdag så jag tror vi sparar shoppingen till dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0