Did it!

Imorse strax efter 05.00 steg jag utanför dörren iklädd (alldeles för varma skulle det visa sig sedan) löparkläder och pumpande musik i öronen. Sprang/powerwalkade i ca 40 min. Var så hungrig att jag trodde jag skulle gå av eftersom jag steg direkt från sängen och ut på vägen, så lite ofokuserad var jag. Och så den där satans jackan som är som en plastpåse!!! Men ute var jag och bra mådde jag när jag kom hem vilket var värt all möda.




Pr Jacket Wmn Craft Svart





Den här jackan, samma märke, andas "fin-fint" enligt beskrivningen på Sportamore. Älskar sportamore eftersom det verkar som om dom har rea hela tiden. Okej, så nu bröt jag mitt köpstopp och beställde efter en hel drös med löparkläder, bland annat jackan ovan. Och matchande tights. Och en två löpartischor. Och en cykeltröja. Klar.


Kanske ska beställa efter den här när jag ändå är köpvarm så ser jag ut som lilla barbie. Får aldrig tummen ur, har tittat på den i 1,5 år.

Kommentarer
Postat av: Frida O

Fasiken va du är grymt duktig Frida :) Blir impad av dig! Jag tycker om suunto pulsklockor, dom är lättnavigerade och tydlig display.

2012-05-10 @ 08:14:49
URL: http://fridaoderstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0