Påskfrid

Det är längesedan jag bloggade. Punkt. Så länge sedan att jag var tvungen att återställa mitt lösenord. Fick akut lust att printa ned ett par ord.

Solen lyser in genom de stora fönstren i allrummet. Vi har supersemester i huset i Grönfjäll. Ett bra andningshål för ganska trötta småbarnsföräldrar, snart är vi redo att möta våren med ny energi! Jag sitter och dricker en kopp kaffe framtför Nyhetsmorgon, härliga Jenny Östergren! Solen har tagit ut sin rätt. Efter en snabb titt i spegeln imorse kunde jag konstatera att jag bränt mig på överläppen och att ansiktet antagit en kraftigt röd färg.
Strax är det dags för frukost. Vad gott det hade varit med fattiga riddare! Perfekt uppladdning inför dagens skidtur.



Jag återkommer! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0