Onsdag 120411

Godmorgon!

Vaknade med lock i höger öra efter att ha svettats kopiösa mängder inatt. Håller jag på att bli sjuk? Hade ställt klockan på fem för att kliva upp för ett spinningpass men har på något sätt lyckas stänga av alarmet så jag vaknade av mig själv en timma senare. Scary! Tänk om jag hade försovit mig! Tur att jag har Esse hemma som är en levande liten väckarklocka, han sover minsann inte mycket längre än till sju så innan dess hade jag väl vaknat.

Var ute och sprang en liten runda igår tillsammans med min nya mobil. Slog igång Runkeeper och den var riktigt bra! "Nu ska jag bara" börsa ett par nya skor och en ny pulsklocka så är jag redo för löparvåren. Nu måste jag verkligen ta mig i kragen för att hålla kosten också, min mage krånglar igen, vilket inte är ett gott tecken. Och så det här jävulska godissuget som kommer med jämna mellanrum! Jämn blodsockernivå och lite jävlaranamma såhär 14 dagar så. Åh, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0