Frukost

Äter frukost, ägg fill och musli, och väntar på kaffet som håller på att koka i köket. Har rivstartat min morgon med en powerworkout. Skönt, men gudarna ska veta att jag snoozade i trettio minuter innan jag tog mig ur sängen, ÅH jag dör, varför är jag så trött på morgonen? Har hittat en rätt smart app på telefonen med färdiga workouts, perfekt komplement till spinningcykeln och ett intensivt pass. Och eftersom det bara är funktionell träning behöver man bara en matta och sen är det bara att köra. Gjorde fem olika varianter av plankan, känner mig rätt trött faktiskt.



Goood morgon!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Frida! jösses vad hurtig du är!

får lite lätt dåligt samvete när jag sitter här med min sockerkaka, haha! hoppas allt är bra med er, kramar!

2012-04-24 @ 12:35:38
URL: http://sixtenojag.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för senast :)

2012-04-26 @ 19:52:13
URL: http://fridaoderstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0