Sliter mitt hår

ÅÅÅÅ! Sitter och pluggar (eller nä, det gör jag ju uppenbarligen inte eftersom jag bloggar just nu, gör både och!) och fastnade. Gick upp på plattformen och stökade undan lite saker jag hade ogjort, läste lite anteckningar och hoppades att det skulle lossna. Det gjorde det inte. Är superfast. Har skickat ett pim (som det så fint heter) till min lärare och vädjat om hjälp. Känner att jag suttit och grunnat på det för länge nu, vilket resulterar i att jag börjar bli trött och få ont i huvudet (gå till optikern snarast!). Suck. Det här betyder nog att jag får ställa in lunchträningen imorgon, buhu. Prio 1 först, ni vet.

På tal om träning i alla fall körde jag ett riktigt grymt pass idag. Esse sov utanför gymmets fönster och jag körde 100 % i 60 minuter, svetten lackade! 20 min cardio och styrka, så skönt! Hade gärna gjort om det imorgon. Imorgon fyller förövrigt esses farmor, markus mamma, min svärmor katrin 50 år, vilket kalas! Så vi åker till Oxvattnet, därav stressen med matten, vill inte måsta sitta med det hela helgen.


Nu bestämmer jag mig. Går till sängs och läser en bra bok. Hoppar på mattetåget imorgon igen. Men om det är någon som känner sig lite sugen på att förklara mer ingående hur exakt det kan komma sig att sinussatsen ibland ger två fall kan man ju kommentera här nedan. Figurerna i boken hjälper mig inte.

Kommentarer
Postat av: Evvy

Att surfa gärnet hjälpte mig klara gymnasiet, eller inte! ;) Va duktig du är iaf, jag har inlämning på måndag och måste läsa en engelsk bok. Fan va trögt det går!

2011-09-14 @ 22:19:56
URL: http://warplakeevvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0