Mörkt ute

Vaknade strax efter fem idag. Kunde inte somna om så jag steg upp och duschade. Esse vaknade halv sex. Av någon anledning har han börjat vakna hutlöst tidigt. Han kommer knappt hinna komma på dagis idag så är han trött och ifärd med att behöva ta en tupplur. Kanske ska jag försöka lägga honom en timma senare ikväll och se om han sover längre (har aldrig fungerat på Wille, men man vet ju aldrig).

Bestämde oss för att boka flygbiljett inför helgen igårkväll. Så skönt! Nu slipper vi köra och åka bil så långt, känns otroligt bra. Känner mig faktiskt rätt laddad inför helgen ändå, i alla fall mentalt. Ska bli roligt att delta i en sådan löparfest om än man måste krypa de sista kilometrarna in i mål! Och så är det naturligtvist extra kul eftersom vi ska bo på gärdet hos Per, känns mysigt att få träffas en helg.








Kommentarer
Postat av: Siri

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2012-09-01 @ 13:24:13
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0