Att städa sitt skrivbord, del 2.

Jag har städat mitt skrivbord. Är ni stolta? Tyvärr fick det en tragisk utgång då jag råkat använda lite för mycket Ajax, vilket resulterat i att all min "färg" (Brun-utan-sol såklart) försvann på min städande hand. Nu har jag en brun och en vit hand. Jag hade gärna skickat en bild till bloggen för att visa er, men tyvärr fungerar inte den funktionen. Efter mail kontakt med en av personerna på blogg.se kom svaret: "Vi har strul med det just nu". Okej, då vet jag. Frågan är hur länge "just nu" är. En dag, vecka, månad, år? Precis idag som jag hade en massa smaskiga sms att delge er. Bland annat ett när jag solar väldigt lättklädd på min lunchrast. Synd för er.

Mottar i skrivande stund ett samtal från min sambo. Han är på väg för att fiska och undrar om jag kan cykla hem, då han inte hinner till klockan sex. Naturligtvis kan jag cykla så gott det går, svarar jag. Problemet är att du har nyckeln till lägenheten. Oj! svarar Markus. Men vi får skynda oss lite, jag tror att vi hinner.


Det tror inte jag. Jag kommer förmodligen att spendera kvällen i garaget tillsammans med tre flyttlådor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0